Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Tjugosjunde Juni.

Av Malin Palmeby - 27 juni 2012 09:54

Nu förbereds det att åka till hem till föräldrarna och umgås med fadern, som har semester nu. Men man gjorde ju ett misstag i går och målade naglarna med en hemsk rosa/periska färg, också var den halv skimrig utav sig med. Det tänkte jag inte på att kolla det när jag köpte den, om det hade varit matt hade den varit snygg i alla fall. Vart så besviken igår så jag orkade inte ta bort det heller, så nu får jag plågas med den på ett tag..


Imorgon ska jag till barnmorskan och kika hur det går för bebben i magen om han växer som han ska där inne. Inte långt kvar nu, älskling börjar bli lite nervös i mellanåt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Palmeby - 8 juli 2012 17:45

Det är sommar och det har som sagt varit varmt dom senaste dagarna så det har inte blivit mycket med bloggen alls, inte varit vid datorn överhuvud taget.. Men nu är det riktigt tråkigt väder ute, en massa mörka moln och regn. Kommer tydligen bli skit...

Av Malin Palmeby - 1 juli 2012 20:15

                

Av Malin Palmeby - 1 juli 2012 20:00

Gårdagen vart en kanon dag/kväll, god mat hos föräldrarna med älskling plus så var morfar och gunnel med. Senare på kvällen vart det kortspel och massa onyttigheter till sena natten. Men vart en tidig söndags morgon till stallet och för att ta ut fav...

Av Malin Palmeby - 29 juni 2012 15:00

Snart ska man ner till tvättstugan och hämta tvätten som borde vara klart. Ibland känns vardagen redan som man hela tiden gör samma sak dag efter dag när alla andra är och jobbar, men att vara hemmafru är i alla fall inget jag skulle klara av längre ...

Av Malin Palmeby - 28 juni 2012 16:15

  Tog en härlig promenad med älskling & knäppte lite bilder samtidigt, mys.                  ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Fifth August Two Thousand Twelve

Ca femte Augusti kommer våran lill pojke till världen som är längtad.


Skapa flashcards